تعریفی از بازارشناسی و تاثیراتش در افزایش فروش کسب‌و‌کار

بازارشناسی به روند تحقیق و مطالعه‌ی بازاریابان و کارفرمایان در مورد منطقه‌ی جغرافیایی، نوع رفتار مشتریان، سبک سلیقه و حتی میزان بودجه‌ی آنها برای خرید محصولات و خدمات گفته می‌شود.  

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

موزیک برتر اخبار و مقالات تکنولوژی Stephanie vdsvsxv مجله پزشکی Roberto Kim دکلمه طعم گس خرمالو ارایشی